Støt os

Der er flere muligheder for, at støtte kirken – eller støtte projekter, som kirken er involveret i. Der er mulighed for at opnå skattefradrag af gaver til kirken.

Støt via bank:
Reg.nr. 0521, konto 260005

Mobilepay: 1 66 86

Eller kontant i kirken

Tølløse Baptistmenighed er en frikirke. Det betyder også, at vi er en selvfinansieret forening, hvor medlemskab ikke er betinget af kontingentbetaling. Vi modtager heller ikke midler opkrævet gennem kirkeskatten eller anden særlig støtte til kirker. Alle kirkens aktiviteter, driftsomkostninger, diakonale og humanitære arbejde er finansieret af frivillige gaver, som vi modtager fra vores medlemmer, gæster og andre med interesse for at kirkens arbejde.

Du kan læse mere om hvorfor og hvordan du kan støtte i dokumentet “En fælles opgave”