Gospelkoret Liberty

hører til i Tølløse Baptistkirke, men har medlemmer fra flere forskellige kirkesamfund.
Dirigent er Trine Bundgaard Skårhøj, og pianist: Heidi Ingemann-Nielsen

Koret øver tirsdage mellem 19 og 21:15 i Tølløse Baptistkirke.

11942129_1095422523810859_4056516025540600580_o

Hør os her og her

Book os her

Se vores vedtægter her

Vi synger både livsbekræftende gospelmusik og anden rytmisk musik, der sætter fokus på forskellige sider af menneskelivet og det kristne budskab.

Vi starter hver gang med en grundig opvarmning af såvel krop som stemme.
Kl. 20-20:15 holder vi ca. 15 minutters kaffepause, hvor der er tid til hygge og evt. orientering om arrangementer m.v.

Unavngivet

Vi synger til gudstjenester, koncerter og andre arrangementer. Vi vægter ud over højt musikalsk niveau også det sociale samvær.

I koret afholder vi hvert år en workshop, hvor vi henter inspiration fra andre korledere. Vi har prøvet “Circle song Workshop” med korleder og komponist Kristian Skårhøj, haft workshop sammen med Vibykoret og gæsteinstruktøren Hans Christian Jochimsen, og vi har lært sydafrikansk sang med Sarah Ciba fra Baobap Singers.
Fællesskabet og omsorgen for det enkelte kormedlem er vigtigt for os. Vi ønsker, at der er stor rummelighed i koret, men også, at der tages hensyn til korets helhed. Nye medlemmer skal føle sig velkomne og godt tilpas, og vi har særlig fokus på, at de hurtigst muligt inddrages i fællesskabet.
Cirka hver anden måned mødes vi til fællesspisning inden korøvelse.

Kontakt:

Dirigent: Trine Skårhøj – tlf. 61 78 47 66 – E-mail: ts@mse.dk
Formand: Sabine Krohn Mansdotter  – tlf. 28 14 51 63  – E-mail: sabinekrohn@gmail.com
www.facebook.com/GospelkoretLiberty