Det sker

Mandag aften mødes det lille kor kl. 18.45 og øver i Kirkecafeen. De synger nye og gamle salmer og synger meget gerne for på nye fællessalmer til Gudstjenester.

Tirsdag aften kl. 19.00 mødes Liberty. Et gospelkor der efter 10 år formår at blive bedre og bedre. Se meget mere om koret under fanen kor. Book dem og hør dem i kirken – Det er en forrygende oplevelse.

Onsdag fra kl. 12.30 er Cafeen åben. Tag dine børnebørn med til papirklip, mættelsesboller og saftevand. Inviterer dem, du kender med til litteratur, bibelstudier og slægtsforskning kl. 14.00. Der er også pc- og iPad-hjælp, og meget andet på programmet.
Kl. 15.00 er der kaffe.

Ugen igennem mødes spejderne i Reservatet. De laver et kanon arbejde for børn og unge. Se deres velfungerende hjemmeside https://tølløsespejderne.dk/

Seniorgruppen mødes den første torsdag i måneden kl. 14.00 i Kirkecafeen (Se programmet i menighedens kalender) Der er godt samvær og spændende foredrag, mange af byens borgere deltager i arrangementerne.

Familieaftener: Børnefamilierne mødes den sidste fredag hver måned i kirkecafeen.
Aftenerne rummer både spisning, program for børnene og samtaler med præsten for de voksne.

De Gamle Drenge mødes månedligt og har deres udspring i spejderarbejdet. De har alle nået alderen for læsebriller og et par grå hår, og nu har de tid til kultur og nydelse.
Kontaktperson: Poul Anker Andersen